Μείνετε δραστήριοι κατά την διάρκεια του αυτοπεριορισμού λόγω κορωνοϊού

    150 150 physiopolis physiopolis

    Καθώς οι νέες περιπτώσεις COVID-19 συνεχίζουν να εμφανίζονται στην Ευρώπη, πολλά υγιή άτομα καλούνται να παραμείνουν στο σπίτι με αυτοπεριορισμό.Σε ορισμένες χώρες, τα κέντρα άθλησης και άλλες τοποθεσίες όπου τα άτομα γυμνάζονται,θα παραμείνουν προσωρινά κλειστά. Η παραμονή στο σπίτι για παρατεταμένες χρονικές περιόδους μπορεί να αποτελέσει σημαντική πρόκληση για να παραμείνετε δραστήριοι. Η καθιστική συμπεριφορά και τα χαμηλά επίπεδα φυσικής δραστηριότητας μπορούν να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία, την ευεξία και την ποιότητα ζωής των ατόμων.Ο αυτοπεριορισμός μπορεί επίσης να προκαλέσει πρόσθετο άγχος και να προκαλέσει την ψυχική υγεία των πολιτών.Οι τεχνικές φυσικής δραστηριότητας και χαλάρωσης μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμα εργαλεία για να σας βοηθήσουν να παραμείνετε ήρεμοι και να συνεχίσετε να προστατεύετε την υγεία σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.Ο Π.Ο.Υ συστήνει 150 λεπτά μέτριας έντασης ή 75 λεπτά σωματικής άσκησης έντονης έντασης ανά εβδομάδα ή συνδυασμός και των δύο.Αυτές οι συστάσεις μπορούν ακόμη να επιτευχθούν ακόμη και στο σπίτι, χωρίς ειδικό εξοπλισμό και περιορισμένο χώρο.Ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς μπορείτε να παραμείνετε ενεργοί και να μειώσετε την καθιστική συμπεριφορά ενώ βρίσκεστε στο σπίτι με αυτοπεριορισμό:

    Κάνετε σύντομα ενεργά διαλείμματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.
    Οι σύντομες περιόδοι φυσικής δραστηριότητας προστίθενται στις εβδομαδιαίες συστάσεις.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις προτεινόμενες ασκήσεις παρακάτω ως έμπνευση για να είστε ενεργός κάθε μέρα. Χορεύοντας, παίζοντας με τα παιδιά σας
    και πραγματοποιώντας οικιακές μικροδουλειές όπως ο καθαρισμός και η κηπουρική, είναι άλλα μέσα για να παραμείνετε ενεργοί στο σπίτι.

     

    Ακολουθήστε μια online τάξη άσκησης.
    Επωφεληθείτε από τον πλούτο των online μαθημάτων άσκησης. Πολλά από αυτά είναι δωρεάν και μπορούν να βρεθούν στο YouTube.
    Εάν δεν έχετε εμπειρία από αυτές τις ασκήσεις, να είστε προσεκτικοί καθώς εσείς γνωρίζετε τους δικούς σας περιορισμούς.

    Περπατήστε.
    Ακόμα και σε μικρούς χώρους, περπατώντας ή περπατώντας επί τόπου, μπορεί να σας βοηθήσει να παραμείνετε δραστήριοι.
    Εάν έχετε μια τηλεφωνική κλήση, σηκωθείτε όρθιοι ή περπατήσετε στο σπίτι σας ενώ μιλάτε, αντί να κάθεστε.
    Αν αποφασίσετε να πάτε έξω για να περπατήσετε ή να ασκηθείτε, φροντίστε να διατηρείτε απόσταση τουλάχιστον 1 μέτρο από άλλους ανθρώπους.

    Σταθείτε.
    Μειώστε τις ώρες που κάθεστε και δραστηριοποιηθείτε όποτε είναι δυνατόν. Στην ιδανική περίπτωση, να στοχεύετε να διακόπτετε την καθιστή θέση κάθε 30 λεπτά.
    Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε ένα γραφείο με τη χρήση ενός ψηλού τραπεζιού ή να στοιβάζετε ένα σωρό από βιβλία ή άλλα υλικά,
    για να συνεχίσετε να εργάζεστε ενώ στέκεστε. Κατά τη διάρκεια του χρόνου που κάθεστε αφιερώστε τρόπους αναψυχής που
    δίνουν προτεραιότητα στη γνωστική λειτουργία, όπως το διάβασμα, τα επιτραπέζια παιχνίδια και τα παζλ.

    Χαλαρώστε.
    Ο διαλογισμός και οι βαθιές αναπνοές σας βοηθούν να παραμείνετε ήρεμοι.
    Μερικά παραδείγματα τεχνικών χαλάρωσης διατίθενται παρακάτω για έμπνευση.

    Για βέλτιστη υγεία, είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε να τρώτε υγιεινά και να πίνετε πολλά υγρά.
    Ο Π.Ο.Υ συστήνει πόσιμο νερό αντί για ζαχαρούχα ποτά. Περιορίστε ή αποφύγετε τα αλκοολούχα ποτά για ενήλικες και αποφύγετε αυστηρά τα αλκοολούχα στα νεαρά άτομα, σ
    τις έγκυες και θηλάζουσες γυναίκες ή για άλλους λόγους υγείας. Εξασφαλίστε άφθονα φρούτα και λαχανικά και περιορίστε την πρόσληψη αλατιού, ζάχαρης και τροφών με υψηλά λιπαρά. Προτιμήστε τρόφιμα ολικής αλέσεως, παρά ραφιναρισμένα τρόφιμα.
    Για περισσότερες οδηγίες σχετικά με τον τρόπο υγιεινής διατροφής, ανατρέξτε στο ενημερωτικό δελτίο του Π.Ο.Υ για την υγιεινή διατροφή.