Τσάντα τύπου backpack – Χρήσιμα tips

1024 768 physiopolis physiopolis

Οι τσάντες τύπου backpack αποτελούν μια καλή επιλογή τόσο για τα παιδιά όσο και για τους ενήλικες, αρκεί να ακολουθήσουμε τις παρακάτω οδηγίες:

  1. Φοράμε και τους δύο ιμάντες της τσάντας

Το συνηθέστερο λάθος είναι να κρεμάμε την τσάντα στον έναν μας ώμο, προκαλώντας έτσι ασύμμετρη φόρτιση και ανισορροπία στο σώμα μας. Φορώντας και τους δύο ιμάντες το βάρος της τσάντας ισοκατανέμεται μεταξύ των δύο ώμων

  1. Φοράμε την τσάντα σωστά πάνω από τους μύες της ράχης

Χρειάζεται μεγάλη προσοχή για τη θέση της τσάντας πάνω στην πλάτη μας. Θα πρέπει να κατανέμεται το βάρος της ομοιόμορφα στο μέσο της πλάτης. Οι ιμάντες θα πρέπει  να είναι ανάλογα προσαρμοσμένοι ώστε να επιτρέπουν το εύκολο φόρεμα και την άνετη κίνηση των χεριών. Οι ιμάντες επίσης δεν θα πρέπει να είναι χαλαροί και να επιτρέπουν την κλίση της τσάντας προς τη μέση του σώματος

  1. Μείωση φορτίου

Το βάρος της τσάντας δεν θα πρέπει να ξεπερνά το 10-15% του σωματικού βάρους του χρήστη. Μεταφέρουμε μόνο τα απαραίτητα αντικείμενα της ημέρας ή αγοράζουμε καινούριο ελαφρύτερο σακίδιο. Οργανώνουμε το περιεχόμενο της τσάντας έτσι ώστε τα βαρύτερα πράγματα να βρίσκονται πιο κοντά στην πλάτη. Ένα τροχήλατο σακίδιο είναι προτιμότερο στην περίπτωση μαθητή που πρέπει να μεταφέρει φορτίο μεγαλύτερο από το 15% του σωματικού του βάρους

Πώς μπορεί να σας βοηθήσει ο φυσικοθεραπευτής σας;

Ο φυσικοθεραπευτής σας μπορεί να σας βοηθήσει στην επιλογή και την προσαρμογή του κατάλληλου σακιδίου για τον σωματότυπό σας. Ταυτόχρονα μπορεί να αξιολογήσει και να βελτιώσει τα προβλήματα στάσης του σώματός σας, τις μυϊκές ανισορροπίες σας και να διαχειριστεί τον πόνο που μπορεί να προκύψει από κακή χρήση της τσάντας. Μπορεί επίσης να σχεδιάσει το κατάλληλο πρόγραμμα άσκησης και ενδυνάμωσης ώστε να μπορεί ενήλικας ή μαθητής να «κουβαλήσει» άνετα κάθε προσωπικό του φορτίο.