Ποιοι είμαστε

Η ιδέα πίσω από το PhysioPolis ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν, όταν η Μαρία Σαχά, εμπνεύστρια και δημιουργός του, αναγνώρισε την ανάγκη δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου χώρου αποκατάστασης και ευεξίας.
Μέσω πολυετούς εμπειρίας και βαθιάς γνώσης του χώρου, μπήκαν τα πρώτα θεμέλια της ιδέας και πλέον είμαστε σε θέση να σας παρουσιάσουμε το όραμά μας.
Η φυσικοθεραπευτική προσέγγιση που μας ταιριάζει αγγίζει το ολιστικό πρότυπο και για αυτό έχουμε πλαισιώσει γύρω μας πολλούς και βασικούς πυλώνες. Η θεραπευτική πισίνα που διαθέτει ο χώρος μας, είναι σε θέση, υπό την καθοδήγησή μας, να προσεγγίσει πολλά από τα υπάρχοντα μυοσκελετικά και νευρολογικά προβλήματα.
Το προσωπικό του κέντρου μας θα διακρίνει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε πάθησης, προκειμένου να την προσεγγίσει με τον αποδοτικότερο τρόπο. Η θεραπεία καλύπτεται, τόσο από τα σύγχρονα θεραπευτικά μέσα που διαθέτουμε, όσο και από την υποστηρικτική τεχνολογία.

Η φυσικοθεραπεία όμως δεν τελειώνει εδώ…

Βασική μας επιδίωξη είναι η αλλαγή στη συνείδηση του πάσχοντα, ώστε να μη συνεχίζει να ταλαιπωρείται από τα ίδια συμπτώματα.

Για το λόγο αυτό, υπάρχουν πολλά ομαδικά προγράμματα που θα συντηρήσουν μια καλή κατάσταση στην υγεία σας και μακροπρόθεσμα θα μειώσουν τα συμπτώματα πόνου και τη μειωμένη λειτουργικότητα.

Για πιο συγκεκριμένες πληροφορίες μπορείτε να περιηγηθείτε στο website μας αλλά και να επικοινωνήσετε μαζί μας κλείνοντας ένα ραντεβού

Χαλάνδρι
Το Επιστημονικό Κέντρο Φυσικοθεραπείας Physiopolis Χαλανδρίου ιδρύθηκε το 1994 στην πλατεία Κέννεντυ. Το 2010 μεταφέρθηκε στις νέες εγκαταστάσεις επί της οδού Παπαναστασίου 3 σε ένα σύγχρονο τετραώροφο κτίριο, δίπλα στο νέο σταθμό μετρό της Αγ. Παρασκευής. – οδηγίες

Αθήνα