Τεχνικές Φυσικοθεραπείας

Θέλουμε και φροντίζουμε ώστε οι ασθενείς μας να απολαμβάνουν δια χειρός θεραπεία – manual therapy. Οι συνεργάτες του κέντρου μας είναι ειδικευμένοι στις πλέον σύγχρονες τεχνικές αποκατάστασης.

Μυοσκελετικές Θεραπευτικές Τεχνικές

Χειροπρακτική Ackermann

Αποκατάσταση από μυοσκελετικούς πόνους και παθήσεις. Με την μέθοδο γίνεται κλινική εξέταση, ψηλάφηση και διαγνωστικά τεστ σε σχέση με την οσφυϊκή, θωρακική και αυχενική μοίρα καθώς και για τις περιφερικές αρθρώσεις. Ολιστική θεραπεία, ο ασθενής ολοκληρώνει τη συνεδρία του ανακουφισμένος.

Μέθοδος McKenzie

Πρόγραμμα ειδικών ασκήσεων, βασισμένο στη μηχανική διάγνωση και θεραπεία της σπονδυλικής στήλης (Σ.Σ) κατόπιν λεπτομερούς αξιολόγησης, με σκοπό την αποκατάσταση κάθε μυοσκελετικού προβλήματος μηχανικής αιτιολογίας

Τεχνικές κινητοποίησης Maitland

Κινητοποίηση περιφερικών αρθρώσεων και σπονδυλικής στήλης

Μέθοδος Mulligan

Τεχνική θεραπευτικών χειροπρακτικών χειρισμών για την αντιμετώπιση του μυοσκελετικού πόνου με εφαρμογή παθητικών τεχνικών κινητοποίησης από τον θεραπευτή και ταυτόχρονη εκτέλεση ενεργητικών φυσιολογικών κινήσεων εκ μέρους του ασθενή. Η εφαρμογή των τεχνικών γίνεται χωρίς πόνο και προκαλεί άμεση βελτίωση της κίνησης και λειτουργίας της άρθρωσης ή της Σπονδυλικής Στήλης και ταυτόχρονη μείωση των συμπτωμάτων

Νευρομυϊκές θεραπευτικές τεχνικές

P.N.F.

Ιδιοδεκτική νευρομυϊκή διευκόλυνση

Neural Τissue Μobilization

Κινητοποίηση νευρικού ιστού

Θεραπευτικές τεχνικές μάλαξης (μαλακών μορίων)

Trigger Point Therapy

Ειδικές τεχνικές πιεσοθεραπείας που εφαρμόζονται σε συγκεκριμένα μυϊκά σημεία του πόνου με αποτέλεσμα άμεση αναλγητική δράση και μυϊκή χαλάρωση.

Βεντουζοθεραπεία (cupping therapy)

Τεχνικές χειρομάλαξης με χρήση βεντουζών (χωρίς φλόγα) βελτιώνουν την τοπική αιμάτωση καθώς, μέσω κενού αέρος δημιουργούν μία εφελκυστική δύναμη που έλκει το στάσιμο αίμα από τους εν τω βάθει ιστούς στην επιφάνεια του δέρματος, βοηθώντας έτσι την ανανέωση του και την απομάκρυνση των τοξινών.  Aποτελεσματική θεραπευτική μέθοδος ειδικά για χρόνιους μυϊκούς πόνους αυχένα, ράχης και μέσης.

Τεχνικές κινητοποίησης μαλακών μορίων Ergon

Περιλαμβάνει τη χρήση ανοξείδωτων ατσαλένιων εργαλείων που είναι σχεδιασμένα κατά τέτοιο τρόπο (με κοίλα και κυρτά τμήματα) ώστε να προσαρμόζονται στους διάφορους ιστούς, τα σχήματα και τις καμπύλες του σώματος, προκειμένου να ανιχνεύσουν και να απελευθερώσουν-χαλαρώσουν ουλώδεις ιστούς, συμφύσεις και περιτονιακές σκληρύνσεις, να αυξήσουν την τοπική αιμάτωση αλλά και να μειώσουν το μυϊκό τόνο και τον πόνο

Τεχνικές μάλαξης και κινητοποίησης μυϊκής περιτονίας (Myofascial Release)

Τεχνικές μαλακών μορίων, με ξηρά βελόνα – Dry needling therapy

Τεχνικές Συνδυαστικής Λεμφικής Παροχέτευσης

Η θεραπεία ενδείκνυται για τη θεραπεία λεμφοιδήματος, λιποιδήματος και άλλων περιπτώσεων οιδημάτων. Οι ειδικοί χειρισμοί λεμφικής μάλαξης μπορούν να φέρουν ανακούφιση σε προβλήματα ρινίτιδας, ινομυαλγίας, οιδηματώδη άκρα από κόπωση, κ.ά..

Τεχνικές κινησιοθεραπείας

Υποβοηθούμενη αναρτώμενη κινησιοθεραπεία με ιμάντες

Θεραπευτική άσκηση

Ατομικά και ομαδικά προγράμματα θεραπευτικής άσκησης (Clinical Pilates, Υδροκινησιοθεραπεία)

Ασκήσεις πυελικού εδάφους

Εξειδικευμένο  πρόγραμμα αποκατάστασης της λειτουργίας των μυών του πυελικού εδάφους, αντιμετωπίζοντας το πρόβλημα της ακράτειας, των προπτώσεων και του πυελικού πόνου

Υδροθεραπεία

Halliwick, Watsu, κ.ά.

Αναπνευστική κινησιοθεραπεία

Η αναπνευστική φυσικοθεραπεία εφαρμόζεται σε ασθενείς με οξεία και χρόνια νοσήματα του αναπνευστικού συστήματος, σε χειρουργημένους ασθενείς και σε κάθε διαταραχή της αναπνευστικής λειτουργίας. Σαν στόχο έχει τον καλό αερισμό των πνευμόνων, την παροχέτευση των βρογχικών εκκρίσεων, την αρμονική λειτουργία των αναπνευστικών μυών και το συγχρονισμό της αναπνοής.

Back school

Πρόγραμμα εκπαίδευσης ανθρώπων με προβλήματα στη σπονδυλική στήλη. Σαν στόχο έχει να διδάξει βασικά στοιχεία ανατομίας και λειτουργικότητας της Σ.Σ. καθώς επίσης και αξιολόγηση της στάσεως στην καθημερινότητα, έτσι ώστε να μειώνεται η φόρτιση που δέχεται η Σ.Σ. με αποτέλεσμα λιγότερο ή καθόλου πόνο